Projek RM2

Bismillah,

Update cerita Projek RM2,

Sebenarnya projek nie bermula bukan dari RM2 tapi bermula dengan zero modal!
Hanya menggunakan sedikit idea untuk jadikan ia berkembang , tapi tak sangka pula dari awal projek RM2 nie semua dalam sumber ilmiah.

Bagi yang tertanya2 apa projek ni? macam mana nak buat?

Bila anda join Super Highway Wang abang abu ,InsyaAllah semuanya adalah clear. Bermula dari dalam program projek RM2 ini lah yang membuatkan saya membuka minda dimana potential saya yang sebenarnya.

Satu kerja gila seumur hidup saya,itulah kali pertama saya jual tisu dengan menggalas handbeg.
kelasss akuh!

ada pernah jumpa org jual tisu pakai cantik2? hahaha kalau ada beli je..korang dah tolong dorang tau..
Tapi yang amazingnya.. mak cik tue beli tisu satu ja dia bagi RM5 .. dia cakap kalau pogram ni ok,call dia.. hehhe terpromote la pulak 

 first n hopefully last .. memang tebal gila muka masa tue..tahan malu Ya Allah je yang tahu.. sekali tu ja sanggup jual.. kemudian dengan masa yang lewat,i should change the plan! 

Nak dijadikan cerita tak pernah2 buat..so saya buat satu Promosi gila special!
personal coaching online RM37 dan saya ambil 4 orang sahaja!

Walaupun RM37 saya x buat sambil lewa je k.. sebab mereka ni dah tolong saya, saya mesti buat sehabis baik..

so x sampai 24jam dapatla RM153 ..rupanya darisitu sedar,bukan susah sangat pun nak dapatkan duit..  kan?

bila balik SHW (Super Highway Wang) projek ni masih berjalan dan setiap 2minggu kena update.. 
Apa yang saya buat adalah wave  ayat memang failed..sebenarnya nak Kumpul RM10 000 untuk projek RM2.. tapi jadi macam tue.. xpa,yang penting diri faham =)


sebab apa RM10 000? sebab ada buat akur janji masa dalam SHW 

RM10 000 tue terpulang la nak letak berapa..tapi AA cakap..ala at least buat la RM10 000..
Saya dengan yakinnya kata dalam diri..ala..boleh la..no hal la.. "just do it"

Long short story..
balik tue saya buat affiliate ebook.. selain saya dapat kumpul untuk projek RM2 saya dapat menambah nilai untuk sahabat2 saya.. bila dorang suka,saya lagi suka =)

ada lagi affiliate yang saya buat ..yang penting misi saya masa tu adalah membantu anda tambahkan ilmu yang best best best!

Satu lagi ,ebook yang saya terbitkan tu sebenarnya bukan modal saya..
yang tu adalah projek RM2 yang mana hasil jualan semua dan yang mana buat affiliates saya masukkan daam projek RM2 ini dan terkumpul la segala hasilnya..

Kenapa saya masukkan hasil ebook ini dalam projek ini?
1- idea untuk terbitkan ebook datang  masa dapat minisite percuma masa SHW
2- serba sikit ilmu pasal ebook pun dapat secara x langsung masa SHW.
3- Coach yang mengajar saya pun saya kenal masa SHW
4-Modal kelas belajar saya sebenarnya pun dari Projek RM2 tue.. 

^__^


nie la rupa ebook saya untuk pertama kalinya =)

untuk minisite,berkerah otak juga memikir untuk ayat2 dalam tue,..sebab tu anda nampak simple ja kan.. sebab saya bukan pakar dalam penulisan. ni pun duk belajar2 lagi improvekan diri..


Yang bestnya saya nak story projek RM2 ini telah mencapai RM10 032 sebelum march 
dan dalam tempoh x sampai 90 hari.

Syukur Alhamdulillah =)

Dah guna sikit untuk masukkan dalam saham akhirat nanti.
yang pasti dalam saham tue ada wang2 anda yang anda bayar beli ebook ,beli apa segala benda dalam projek ni dengan niat semoga anda semua juga dapat juga saham tu.

Harta memang x menjaga kita, tapi dengan ILMU ,kita menjaga diri kita dan menjaga harta kita.

kesimpulannya yang saya nak buat berdasarkan cerita saya,
1- saya x menyesal invest RM3000 untuk join Super Highway Wang
2-Saya sangat bersyukur dipertemukan dengan Abang abu dan Adek beradek yang banyak saya belajar sesuatu dari setiap cerita hidup mereka.
3-saya suka nak ramai lagi sahabat2 saya ada ilmu mengenai kewangan yang betul untuk menjadimagnet money.
4- The power of wave, jangan pertikaikan apa guru suruh buat..just do it
5- Always Be Yourself, ada orang lain buat projek RM2 dgn bis lain..anda buat dengan cara yang anda minat dan anda x rasa stress nak buat
6- Ilmu kalau x diamalkan walaupun percuma, walaupun bayar mahal2..kita xkan ke mana2.

sekian
 terima kasih 
kerana sudi baca nukilan yang x seberapa dari saya

mohon maaf andai ada ayat saya yang  buat sesiapa yang baca mengguris hati ke apa ya.
just my 2sen dari saya =)




0 comments:

Post a Comment