perkongsian dari insan insan hebat!


>> Ramai orang suka tanya dan belajar Rahsia Kejayaan Bisnes. Di situ, orang akan belajar so-called rahsia-rahsia tersebut.. tapi apabila mereka mulakan bisnes dengan rahsia tersebut, tak nampak mcm rahsia pun. Akhirnya apabila mereka menghadapi pelbagai cabaran, mereka akan give-up dan cakap rahsia tersebut xboleh pakai.

SEKARANG FIKIR DARI SUDUT YANG BERLAWANAN!

>> Tanya kepada anda sendiri, atau belajar Rahsia Kegagalan Bisnes. Senaraikan sebanyak yang boleh apakah yang boleh menjadikan bisnes anda gagal, produk xboleh jual, orang xnak beli. Tanya kawan anda, apakah rahsia kegagalan bisnes mereka sebelum ini. Buat latihan ini dengan serius. Mula sekarang dan senaraikan sebanyak yang anda boleh dapat di bawah.

1..

2..

3..

4..

5..

Sekarang adakah anda nampak apakah Rahsia KEJAYAAN Anda dengan MENGELAKKAN Kegagalan?


------------------ Post dari FB Bryan Gan II


Jadi apa kata saya kongsikan tip untuk menjadikan rezeki sentiasa beratur dan ingin datang kepada anda , malah mereka tidak sanggup anda menunggu mereka, rezeki rezeki akan berebut untuk datang pada anda,

Powerkan ! Memang best tip ini.

Hmmm kalau dah baca tu Share lah, tekan button SHARE , share kepada ramai dan dapatkan anda saham akhirat,insya allah,

Okie jadi nak buat apa? Hmm

Anda bangun lebih awal pada pagi hari dan anda bersiap sedia menunggu kedatangan waktu fajar(subuh). Anda tunggu kehadiran waktu subuh, itu je,,,,,,,, buat lah dan lihatkan apa yang berlaku kepada rezeki anda , akan berlumba dan tidak akan lagi mereka menunggu untuk datang kepada anda ,

Best best best -


------------------------ Post dari Fb Abang Abu 


pernah buat tak camni?

Bila keluar makan/minum atau tengah pegang gelas berisi air, tiba2 ada rasa xpuas hati kat sesiapa, then 'ter'mengumpat depan air tu, atau marah2 depan air, pendek kata cakap benda2 negatif la depan air tu.

Pernah buat x?

Tau tak sebenarnya air tu 'perakam' yang terbaik? Ia akan 'rakam' semua yang ada depannya. Sebab tu kalau perasan, orang selalu baca Yassin depan air, sebab nak 'rakam' vibration2 dan energy2 positif dari Al Quran itu. Air kan akan 'bersatu' dalam badan kita.

Ce bayangkan anda sedap ngumpat2, dan marah2 (energy negatif) depan air,lepastu minum pulak air yang di'rakam' dengan aura negatif tu?

Ahha, sebab tu kadang2 kita cepat emo, susah nak terima ilmu, payah nak berubah yang lebih baik, sebab kita dah 'rakam' benda2 negatif dan masukkan dalam badan kita.

Wallahualam.

------------- Post dari FB Tuan Izan

Mr Bellum Tan

"Jika anda dalam kategori business bukan self employed,adakah perniagaan anda semakin baik atau semakin teruk apabila anda bercuti selama 6 bulan?"


setakat nie dulu malam nie.. nanti mar update lagi ..ramai lagi orang hebat =)

0 comments:

Post a Comment