E book pertama


Saya bermula bisnes di facebook pada tahun awal tahun 2012, selepas bertunang hujung tahun 2011,saya decide untuk cari kerja part time tambah simpanan untuk majlis perkawinan..tapi dihalang oleh en tunang yang kini sudah bergelar suami.

Dia plan untuk saya buat bisnes dan saya sangat2 xda idea untuk berbisnes ..kata saya,saya bukan jiwa bisnes... setiap hari berdoa semoga urusan dipermudahkan.. dibantu Allah tunjukkan jalan sehingga la saya diinvite satu bisnes yang dikenali MLM.

Pertama kali mendengar perkataan MLM malam tue & dgn hanya kata2 saya percaya mungkin ini adalah jalan yang Allah berikan pada saya. so saya grab peluang tu tanpa berbincang dengan sesiapa pun.

3 Bulan pertama hanya dengan partime saya hit sales RM6 +++ Berturut2, sebulan part time saya dapat bersamaan 3 bulan gaji.. 3 bulan saya dapat 9 bulan gaji .. saya belajar dan buat terus apa yang diajar. ilmu tersebut saya simpulkan dan saya aplikasikan dalam bisnes facebook sekarang.. dan ilmu tue saya turunkan dalam ebook pertama saya 



                                                      "FACEBOOK NETWORKING MENGUNTUNGKAN"
                                                      

                                                      -----> www.marzianashukri.com





0 comments:

Post a Comment