Selamat Hari Guru..!


Selamat Hari Guru..!
Bestnya jadi cikgu sebab apa..? Dapat sambutan hari buruh, n then dapat plak sambutan hari guru^_^..
Kenapa agaknya guru nie sangat2 spesial sehingga ada sambutan hari guru..?

Bagi mar siapa kita .. Macam mana perjalanan kita, cara pemikiran kita, apa yg kita buat sekarang salah satu jasa guru2 kita yg dah bagi ilmu pada kita.. Ilmu nie mesti sentiasa refresh ..! X kira la ilmu apa pun.. Pada semua yg memberi ilmu pada seseorang.. Anda adalah guru..! Selamat hari guru😊

Seorang guru yg mengajar bukan hanya dari buku sahaja tetapi mengajar dengan hati, mereka adalah guru yg sangat2 istimewa..! 

Bersyukur sangat dipertemukan guru yg mengajar menjadikan kehidupan kita yang bahagia , positive, berjaya dan selalu ingat Allah swt.. Terlalu banyak yg dipelajari dalam "university of life"  
Sangat2 berterima kasih pada Dr Azizan Osman yang menyedarkan kami apa yg kami x tahu selama nie dan ...dan apa yg kami tahu dan kami x tahu pun ..

-marziana- 
Kepakaran kami membantu ramaaaii orang yang rendah diri dengan kecantikan mereka menjadi lebih yakin, cantik menarik tertarik kau memang de boom dalam masa 3 hari sahaja..!

Masalahnya ramai orang tidak tahu bahawa mereka boleh tampil cantik menarik sehingga orang akan terpesona dengan sekali pandang sahaja.

Untuk khidmat nasihat secara percuma sila sms <nama><tarikh lahir> ke 0135323740 

0 comments:

Post a Comment