Mandi garam bukit


SUNNAH-SUNNAH BERKAITAN GARAM


  Oh kenapa garam bukit? Setelah amalkan dan tahu khasiatnya, saya rasa bagusnya dapat berkongsi manfaat garam bukit ni bersama orang lain. Sejak amalkan mandian ais tahun lepas di Pusat Rawatan Terapi Diri, saya tertanya kenapa garam dicampur dalam mandian saya bersama ais, madu dan bahan-bahan lain. Kemudian saya diterangkan tentang kebaikkan garam bukit ini dari sudut sains dan Islam.


MashaAllah takjub saya dengan rahsia-rahsia alam yang begitu banyak. Dan Alhamdulillah memang terasa kelainanya sejak saya amalkan pengambilan garam bukit dalam minuman dan mandian.


Dari sainsnya garam bukit ni sangat berkesan untuk melancarkan perjalanan darah, merawat masalah jerawat, parut membuang toksin dan sel kulit mati juga sesuai bagi merawat masalah kulit. Terutamanya yang mengalami masalah kegatalan. InshaAllah garam bukit dapat membantu secara semulajadi.


Satu yang menarik saya dan membuatkan saya mengamalkan garam bukit kerana ia dapat membantu meningkatkan aura dan potensi diri. Bagaimana? Garam bukit ini antara rahsia alam yang mempunyai tenaga atau energi. Sama seperti air. Dua bahan ini mempunyai kekuatan memerangkap gelombang dalam cara berbeza. Sebab itu dalam perubatan Islam, air dan garam banyak digunakan. Tapi bukan garam laut, garam bukit. Ini kerana garam bukit tidak disukai jin dan syaitan. Banyak lagi rahsia garam, air sejuk, tulang dan darah dan lain-lain lagi yang menjadi rahsia dalam diri kita. Gabungannya sangat membantu membentuk aura diri yang baik! 



Dari sainsnya garam bukit ni sangat berkesan untuk melancarkan perjalanan darah, merawat masalah jerawat, parut membuang toksin dan sel kulit mati juga sesuai bagi merawat masalah kulit. Terutamanya yang mengalami masalah kegatalan. InshaAllah garam bukit dapat membantu secara semulajadi.
Kelebihan lain :
  • Melembutkan & kekalkan kecantikan kulit secara semulajadi
  • Mencerahkan kulit & mengembalikan keremajaan kulit
  • Membuang toksin & sel sel kulit mati
  • Melancarkan peredaran darah & tenangkan fikiran
  • Merawat masalah kulit seperti jerawat & parut
  • Memperbaiki aura & tingkatkan potensi diri
  • Sesuai untuk kanak-kanak dan bayi. Terutama bagi mengelakkan gangguan halus yang mudah mendekati bayi.

    10 ORANG TERAWAL AKAN MENDAPAT HARGA TERBAIK IAITU RM25 /1KG
    HARGA ASAL ADALAH RM29.90..!


0 comments:

Post a Comment