set slimming shaklee

Assalamualaikum semua ,
saya pasti anda anda yang melihat post ini adalah anda yang sedang giat berusaha untuk menurunkan berat badan.

betul ke betul apa yang saya katakan?

Terlebih dahulu izinkan saya berkongsi cerita mengenai pengalaman saya menjual produk slimming.
Saya pernah menjual produk slimming lain sebelum ini dan semestinya sambutan nya sangat hebat!

kenapa hebat?
Rata rata penduduk malaysia tidak dapat lari daripada pemakanan yang sedap2.
Punca utama kenaikkan berat badan adalah disebabkan masalah tidak dapat kawan pemakanan dan kurang bersenam!

saya akui kata2 saya sendiri melalui pengalaman saya sendiri.

Disebabkan itu,produk slimming dari dulu sehingga sekarang menjadi sambutan hebat .
Tambah2 produk tersebut 
-menahan nafsu makan
-berasa kenyang untuk makan
-membuang semula pemakanan 

Tapi persoalan yang timbul disini
SAMPAI BILA HARUS BERGANTUNG PADA PRODUK?

walaupun saya penjual,saya suka meletakkan diri saya sebagai pembeli,
supaya saya memahami apa sebenarnya yang anda inginkan.

Saya percaya ramai yang ingin tubuh badan kekal slim bukan setakat sebulan dua bulan
Saya percaya ramai yang bukan sekadar nak slim tapi nak sihat
TETAPI
sedarkah anda produk slimming tumbuh dengan pesat di pasaran sekarang sehingga 
pelbagai isu timbul terutamanya melibatkan kkm

MAKA DENGAN ITU,
Adakah produk yang sedang anda amalkan adalah produk yang sihat?
adakah anda mahu berterusan dengan produk?

--------------------------------------------------------------------------
KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE?

Salah satu sebab utama aya memilih shaklee adalah,
selain saya fokus untuk turunkan berat badan
saya dapat pakej cantikkan kulit dengan bekalkan tenaga 
yang aktif dengan ESP

Mungkin anda rasa pakejnya mahal,
"biar mahal tapi sihat dan berkesan"

sebenarnya sangat berbaloi dan murah,
1- dgn esp anda dapat bekalkan dri anda tenaga
secara tidak langsung diet anda lebih mudah terjaga dan senaman dapat dilakukan
(saya akan ajar anda bagaimana caranyanya dengan mudah
 untuk kurangkn berta badan dgn cara sihat)
2- dgn esp anda memiliki kulit yang sihat dan cantik
3- bagi ibu2,susu akan dihasilkan dengan banyak dengan esp

Saya terangkan dengan ringkas mengenai ALFAFA
sebagai dalam proses turunkan berat badan
adalah mengangkut lemak2keluar dari badan

selain itu alfafa mempunyai khasiat lain seperti dalam gambar 



LECITHIN 
Pula berfungsi sebagai agen pembakar lemak dan 
seperti dalam gambar 

Anda boleh memilih samada mahu memilih set slimming lengkap atau slimming budget 

untuk info lanjut,anda boleh contact di facebook saya










Shaklee adalah produk yang selamat 
dan tidak berbahaya 





0 comments:

Post a Comment